Moestuinagenda

In deze moestuinagenda vindt u een overzicht van de gezamenlijke werkmomenten voor de voedseltuin van de Biologische Moestuin Vereniging Hengelo. De namen van de werkcoördinatoren staan er bij. Het kan af en toe gebeuren dat de ene werkcoördinator een ander vervangt. Ook vermeldt deze agenda de andere gezamenlijke activiteiten die zijn gepland.

Als lid van de vereniging verplicht u zich om van april t/m september ten minste eens per week even actief te zijn. Vaker mag ook.
Is het actief meehelpen toch te veel van het goede, maar wilt u wel gewoon onze vereniging steunen? Dan is ook dat mogelijk, graag zelfs: word donateur. U kunt dan als u dat wilt, wel af en toe meehelpen, maar alléén wanneer u zelf zin heeft.

De moestuinagenda: