Reuring op de moestuin

Op de moestuin gebeurt, zelfs winters, altijd van alles en zo is er altijd wel wat werk te doen. Daarom is er ook steeds moestuinnieuws over alle werk en gebeurtenissen. Dat kan zijn over bemesten, zaaien, poten, wieden, bestrijden, oogsten, open dagen, en noem zo maar op.
Hieronder staan de links naar het moestuinnieuws van en over de Biologische Moestuin Vereniging Hengelo. Afhankelijk van de aard van dat nieuws  verspreiden wij dat over:

moestuinnieuws
Daarnaast staan de meest moderne middelen van communicatie ter beschikking op de voedseltuin. Zo houden wij ook op de moestuin zelf de leden op de hoogte van het werk dat gedaan moet worden.

Actueel moestuinnieuws: social media en het Tuindagbook

Het meest actuele moestuinnieuws over het werk  en gebeurtenissen op de voedseltuin voor de Voedselbank.
Blijf op de hoogte via Facebook, Twitter en het Tuindagboek van onze voorzitter.

Kwartaalnieuws: onze nieuwsbrieven

Enkele malen per jaar verschijnt – niet regelmatig, min of meer per kwartaal – een nieuwsbrief. Hierin staan het moestuinnieuws en aankondigingen van de vereniging.
Lees het terug in de al eerder gepubliceerde: Nieuwsbrieven.

Jaarverslagen

Zoals bepaald in de statuten legt het bestuur van de vereniging ieder jaar rekening en verantwoording af over het wel en wee van de vereniging.
Lees het terug in onze: Jaarverslagen.

Verslag van de ledenvergadering

Zoals bepaald in de statuten hebben wij een jaarlijkse algemene ledenvergadering. Hierin komen allerlei zaken aan de orde. Zo bespreken wij daar onder andere het jaarverslag. Tevens kiezen wij dan de leden voor het bestuur en voor commissies.
Dit, en nog meer, kunt u allemaal nalezen via: Verslagen van de jaarvergadering.

Tot slot, soms staan wij ook bij de pers in de belangstelling

Een enkele keer staat in de lokale pers een bericht over onze vereniging.
U kunt dit ook nalezen via: Moestuin in de pers.